Tuisyen 2

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Tuisyen 2
Tuisyen 2

Selang dua malam lepas tu, aku pergi lagi ke rumah En. Aziz. Seperti
biasa, mereka suami isteri akan keluar meninggalkan anaknya dengan aku.

Permulaan agak baik. Farah tidak lagi bertanya tentang isu hari tu. Tapi
aku perasan yang dressingnya agak seksi sedikit. Farah memakai seluar
pendek ketat dengan baju hangingnnya yang ketat juga, sehinggakan
menampakkan tonjolan puting teteknya yang baru nak membesar. “Tak pakai
coli rupanya budak Farah ni”, kata hati ku.

“Cikgu” Farah menegurku. Aku ingatkan dia nak tanya pasal subjek yang dia
tak paham ni.

“Semalam saya aa tengok satu cerita. Best oo..”

“Cerita apa” aku melayannya sambil dia terus menulis jawapan.

“Cerita Jepun”

“Cerita Jepun. Mana dapat. Cerita apa”

“Kawan punya.VCD. Cerita pasal orang bersetubuh”

Hah !!!. Terkejut aku dengan jawapan tu. Aku yakin ini mesti cerita blue
punya.

“Saya tengok cerita tu, tengok-tengok cipap saya basah”

“Mak ayah tak tau ke?”

“Saya tengok masa diorang tak ada. Tunggu kejap ye cikgu.”

kata Farah lalu terus keluar dari bilik bacaan itu ke bilinya. Agak lama
aku menunggu Farah kembali meneruskan pelajaran.

“Cikgu!!” terdengar suara Farah memanggil aku. “Mari sisi kejap”

“Ada apa hal?”

“Kejap le” aku pun terus bangun dan menuju ke ruang tamu.

Aku dapati Farah berdiri di depan TV yang terpasang cerita blue Jepun.

“Cerita ni la yang saya tengok” katanya sambil menunjuk ke arah skrin TV.
Lalu dia pun duduk di sofa.

Aku terkejut dengan tindakannya itu. Bila melihatkan adegan di TV itu,
kote aku pun menegang, aku cover takut Farah nampak.

“Macam tu lah mak ayah saya buat dulu” katanya sambil mata terus terletak
di kaca TV.

“Pasal apa perempuan tu menggeliat sambil pejam mata masa kena cium,
cikgu” sambungnya lagi.

“Dah sedap sangat, campur dengan geli lagi” jawabku sambil melabuhkan
punggung duduk di sebelahnya. Nampak gayanya aku kena explain lagi pasal
seks ni. Tak belajar lagi le jawabnya malam ni.

“Tak kotor ke lelaki tu jilat cipap perempuan tu?”

“Tak. Nampak tak air kat cipap dia” tanyaku padanya. Dia mengangguk.
“Itulah air mazi. Dia dah stim, sebab tu air tu keluar”

“Lelaki tu jilat jugak”

“Haa. Tengok cipap perempuan tu, kecik ke besar?”

“Kecik je”

“Tengok kote lelaki tu pulak”

“Besar. Panjang”

“Tengok nanti dia masukkan ke dalam cipap perempuan tu”

Kami meneruskan tontonan sambil menjawab pertanyaan Farah. Kote aku dak
stim gile, mencanak dalam seluar. Aku tengok Farah pun duduk tak diam,
kadang-kala kiri, kadang-kala kanan, sesekali tangannya mengusap
kemaluannya.

“Eeee…dia kulum kote lelaki tu”

“Itulah best. Sedap”

“Diorang ni kahwin dah ke?”

“Belum”

“Tapi diorang buat tak apa”

“Memang tak apa. Tapi tak baik”

“Habis tu budak pun boleh buat le kan?”

“Boleh jugak, tapi kalau mak ayah diorang tahu, macam mana?”

“Janganlah bagi tau”

Aku terdiam. Adegan di TV mengghairah aku. Farah juga kelihatan gelisah.
Kini lelaki dan perempuan Jepun itu sedang berdayung. Kote lelaki itu di
jolokkan ke dalam cipap perempuan itu.

“Tengok dia jolokkan kote dia masuk” kata ku pada Farah. Farah menonton
penuh khusyuk.

“Dia menjerit sikit”

“Sakit”

“Lelaki tu jolok sampai habis”

“Muat tak?” tanya ku.

“Muat”

“Tengok dia tarik keluar kote dia”

“Perempuan tu menjerit”

“Itulah yang paling best sekali. Mak dengan ayah Farah buat macam tule
dulu yang Farah nampak kote ayah Farah cucuk kat perut mak Farah. Bukan
perut tapi cipap.”

“Best le cikgu”

“Memang le best”

“Farah rasa apa sekarang”

“Rasa err..rasa syok sangat”

“Cuba pegang cipap Farah”

“Malulah”

“Malu apa. Cikgu nak tanya lepas ni”

Farah pun memasukkan tangan kanannya ke dalam seluar lalu di rabanya
kemaluan sendiri. Aku jadi stim tengok dia buat macam tu.

“Ada apa”

“Basah”

“Itu tandanya Farah dah stim”

Adegan di TV sampai ke penghujung. Air mani lelaki Jepun itu dilepaskan ke
dalam mulut teman wanitanya….

“Air apa tu cikgu”

“Itu air mani lelaki”

“Pasal apa dia pancut kat luar”

“OK. Air mani itu kalau pancut kat dalam cipap, perempuan tu akan
mengandung. Sebab tulah dia buang kat luar”

“Ooo.. tapi kenapa kat mulut, kenapa perempuan tu telan air tu”

“Air tu kat mana-mana boleh buang, atas perut ke, atas dadake , atas katil
ke, ikut suka diorang yang buat tu le. Perempuab ni suka air mani tu, jadi
dia nak telan.”

“Sedap ke”

“Sedap le kut, kalau tak, takkan dia nak telan”

Lepas tu, Farah bangun dan ke bilik air. Masa dia pergi, aku betulkan
parking kote aku, aku lap bagi kering air yang meleleh keluar tu. Tak lama
kemudian, Farah duduk semual sebelah aku.

“Basuh cipap ye”

“Aha…”

“Kote memang besar macam tu ke?”

“Tak. Dia besar bile stim aje”

“Kote cikgu besar tak tadi” mampus aku nak jawab.

“Mesti le besar” jawabku tanpa malu-malu lagi. Lagipun dia masih budak.

“Besar macam tu?”

“Saiz kote tak sama. Ada besar ada kecil. Tengokle macam mana.”

“Cikgu punya besar tak?”

“Besar jugak”

“Besar mana?”

“Pegang le sendiri” kataku sambil menyambar tangannya melatakkan atas
kemaluanku. Dia terkehut tapi tak membantah.

“ooo… panjang.. besarnya”

“Besar lengan Farah” Farah pun melepaskan tangannya dari kemaluanku.

“Cikgu, nak pegang lagi”

“Pegang le, kita pegang sama-sama”

Farah pun meletakkan tapak tangannya atas kemaluanku. Dia memicit-micitnya
dengan lembut. Aku dah terangsang dengan tindakannya itu. Aku pun memeluk
bahunya dam melepaskan tanganku ke dadanya. Aku mengusap dan meramas
teteknya.

“Cikgu !!. Apa ni!!'” sergah Farah terkejut.

“Aik…Farah pegang cikgu boleh, cikgu pegang Farah tak boleh?”

Dia terdiam.Aku terus meramas teteknya yang yang baru tumbuh itu. Dia tak
membantah lagi. Aku terus meramas-ramas lembut.

“Cikgu, saya nak tengok boleh tak”

“Boleh, kita cium dulu”

Farah memalingkan muka menatap muka ku, aku mencapai bibirnya dengan
bibirku. Aku mencium bibirnya. Dia tak pandai, tapi membiatlkan sahaja.
Farah hanya mengerang kecil sambil tangannya masih lagi kat kote kau, aku
terus meramas teteknya sambil berkucupan.

“OK dah” kataku sambil melepaskan kucupan.

“Saya nak tengok kote cikgu” pintanya manja.

“Jangan. Nanti mak ayah tahu” kataku memngumpan.

“Saya janji takkan bagitau”

“Janji. Jangan bagi tau sesiapa pun, kawan ke, sapa ke, jangan bagitau”

“OK . Janji”

“Baiklah, cikgu bagi tunjuk.” kelihatan Farah gembiar mendengar jawapanku.
Aku tahu dia dah tak tahan dengan persoalan seks. Maklumlah, baru nak
naik.

“Farah buka baju dulu” kata ku mengarah.

“Taknaklah”

“Taknak, cikgu tak tunjuk”

“OK.OK” katanya sambil menatik baju menanggalkan dari badannya, lalu
dicampakkan ke ats sofa. Dia menutup teteknya dengan tangannya.

“Alihkan tangan tu” pinta ku.

Farahpun mengalihkan tangannya. Tersergamlah anak bukit yang baru dengan
puting yang merah. Teteknya baru nak naik, tetapi dah ada shape.

“Cantik le tetek Farah” pujiku. Dia tersenyum malu.

Aku pun membuka baju aku. Dia hanya memerhatikan sahaja aku menggalkan
bajuku.

“Bukak seluar pulak” arahku sekali lagi.

“Malulah”

“Nanti cikgu bukak seluar cikgu pulak”

Dia diam. Lepas tu dia melepaskan kancing seluar dan melondehkan seluarnya
lalu melemparkan atas sofa. Dengan hanya berseluar dalam warna pink, aku
lihat tubuh Farah telah mempunyai bentuk. Ramping, putih, tak macam
pelajar berusia 12 tahun.

“Cantik le badan Farah” pujiku lagi. Dia tersipu-sipu sambil menekapkan
tapak tangan ke cipapnya.

Aku pun membuka seluarku lalu melemparkan atas sofa.

“Besar tak kote cikgu” sambil menunjukkan ke arah seluar dalam ku yang
menonjol tegang. Farah melihatnya dan mengangguk perlahan.

“Nak tengok?”

“Nak”

“Farah buka dulu, baru cigu buka” kata ku sambil menunjukkan seluar
dalamnya.

Farah pun melucutkan eluar dalamnya. Kelihatanlah cipap Farah yang munggil
seperti bibirnya juga. Belum ada bulu yang menutupi lurah yang baru dibuka
itu. Kelihatan baru, bersih, lubang cipapnya terkatup rapi. juboq dia pon kemerahan ..
Daralah katakan.
Farah kembali berdiri dengan tangan ditekapkan ke kemaluannya. Aku senyum
sambil memerhati keseluruh tubuhnya yang bertelanjang tanpa dibaluti
seurat benang pun. Dia tersipu-sipu malu.

“Janganlah tengok macam tu cikgu, malulah”

“Malu apa. Bukan ada sapa”

“Cikgu bukak la pulak” pintanya manja supaya lekas dia boleh melihat
kemaluan seorang lelaki.

“Aku pun melucutkan seluar dalamku. Dan mencanaklah kemaluanku dengan
garangnya.

“wow …” kedengaran suara kecilnya memuji kemaluanku.

“Besar tak”

“Besarnya. Muat ke kalau masuk dalam cipap saya.” tanyanya.Aku tergamam
seketika. Aku ingat nak ringan-ringan aje, tapi dia tanya muat ke tak,
,esti nak lebih tu.

“Muat, tapi sakit sikit le” jawabku sambil mengusap batangku depannya.

“Sakit tak pe, janji sedap” balasnya positif tanda memberi lampu hijau kat
aku.

“Mari” kataku meminta dia mendekatiku.

Farahpun bergerak sedikit. Aku melengkar tanganku ke pinggangnya. Dia cuba
menepis tapi tidak bersunggug. Aku pun menarik tubuh badannya merapatkan
ke badan aku. Terus aku memeluknya. Teteknya berlabuh di dadaku, manakala
kemaluanku mencucuk-cucuk perutnya. Maklumlah, dia rendah, separas bahu
aku aje.

Aku memeluk dan mendakapnya lembut. Farah juga memelukku erat, leher aku
ditautnya kemas, sambil tanganku mengusap ke seluruh bahagian belakang dan
pnggungnya. Dia hanya mendesis perlahan. Aku tahu dia suak diperlakukan
begitu.

“Best?” tanya ke lembut di telinganya.

Dia hanya mengangguk lemah. Aku terus mencium leher dan bahunya.
Rengatannya bertambah. Aku terus menjalan hingga ke mulutnya. Sekali lagi
bibir kami bertaut rapat. Dia merengek lembut sambil merangkul erat
leherku.

“Ahhh… sedapnya cikgu….mmmm” rengeknya manja.

Aku terus berpelukan sambil meraba badannya. Kemaluannya juga aku usap
lembut. Dia mendesis geli menahan kesedapan. Selepas tu, aku pun duduk di
sofa dan dia masih berdiri. Aku menatap tubuhnya. Dia menanti penuh sabar.

“Kata nak pegang. Pegangle” kataku menyuruh dia mengusap batang
kemaluanku.

Farah pun melutut di sofa lalu memegang kemaluanku.
Dia cuba menggenggam, tapi tak sampai. “Besarnya” katanya perlahan.
Kemaluan aku diusapnya atas bawah dengan lembut. Aku rasa sangat stim, aku
pun tak pernah buat macm ni. Aku pun layanlah dengan feeling.

“Tak nak cuba jilat. Hisap” tanyaku.

Dia diam sahaja sambil mengusap. “Boleh ke” tanyanya.

“Boleh le” lepas tu Farah pun mrndekatkan mulutnya ke ke hujung
kemaluanku. Diciumnya lembut. Kemudian, hujung lidahnya menjilat-jilat
hujung kemaluanku. Aku rasa geli, ngilu, tapi sedap. “Masukle dalam mulut”
pintaku.

Tanpa dipaksa, Farah mengangakan mulutnya lalu memasukkan batang ku ke
dalam. Dikulumnya lembut. Terasa kehangatan air lidur mulut Farah. Macam
nak tercabut rasanya kote aku. Dia mengulum dan menarik atas bawah, tapi
tak sampai kepangkal, setengah saja yang masuk ke dalam mulutnya.

Farah semakin seronok mengulum dan menghisap koteku. Aku membiarkan sahaja
sampai dia puas. Selepas puas, Farah bangun semula, berdiri. Aku menangkap
badannya lalu kupeluk. Teteknya ku hisap dan jilat dengan lembut. Farah
tak melawan. Dia meramas rambut ku. Aku hisap putingnya, hanya suara
rengekan yang manja sahaja yang kedengaran dari mulutnya.

Aku mendudukkan farah atas sofa, aku melutut di bawah. Kemaluannya ku-usap
lembut. Air dah meleleh di celahan cipapnya. Aku mengusap melewati lurah
cipap, dan menjolok-jolok lembut,dan aku gelintik biji kelentik nya Suara mengerangnya makin kuat.

“Best?”

Dia tak menjawab, hanya mengangguk meminta aku teruskan memainkan
cipapnya. Kemudian, aku menjilat dan menghisap cipapnya. Cipap budak, baru
lagi, bersih, sedap pulak tu.
aku jolokkan dengan lidak=h ke dalam lurah cipapnya.Air cipap dah meleleh-leleh keluar
Dia makin mengerang dengan kuat, aku terasa badan nya bergeter dan buntut terangkat2.

“Ahhh…..a..hhhhh….mmmmm….cikgu…..”

Akibat tak tertahan, tubuhnya menjadi lemah, Farah terbaring di sofa, aku
masih lagi menjilat cipapnya.

“Nak masuk kote tak?” aku inginkan kepastiasn.

Dia mengangguk perlahan tanda bersetuju. “Tapi, tahan sikit sakit yaa”
pintaku.

Aku pun menghalakan hujung kemaluanku ke bibir cipapnya. Kuusapkan
berkali-kali, air mazinya dah bergaul dengan air maziku. Aku jolok lembut,
perlahan, kutekan masuk, masuk lagi ….

“Ahh…aahhhhhh…aaaahhhhhhh…..”

Farah menjerit kuat, menahan sakit dalam kesedapan. Aku baru masukkan
separuh sahaja. Aku biarkan dahulu. Biar rasa sakit itu hilang sedikit.
Aku dayung perlahan dengan lembut. Dia mengerang menahan keenakan. Apabila
dah yakin dia bersedia menerima keseluruhan batangku, aku pun tekan lagi,
terasa agak ketat, maklumlah cipap muda, aku tekan lagi dan terasa sesuatu
telah ku tembusi. Aku pun menjilok habis sampai ke pangkal. Ku biarkan
disitu buat sementara.

Farah mengerang keenakan dengan tusukan aku itu. Sambil itu, aku mencium
mulitnya, lidahnya kuhisap. Dia merangkul kemas leher ku. Leher dan
mukanya habis ku kerjakan. Farah mengeratkan pelukan ke badanku.

Setelah agak lama, aku mula berdayung, perlahan. Desis Farah memecehkan
keheningan malam itu. Aku sorong tarik dengan lembut,aku tekan sampai habis
pas tu bila talik aku nampak rebin cipapnya ikut keluar,, punggungnya
terangkat mengikut koteku. Terasa agak payah juga sebab lubang ciapapnya
sempit. Aku meminta Farah mengemut, dia pun mengemut, sedap. Sekali dia
kemut, sekali dia mengerang, kote aku terasa pandat dalam cipapnya.

Ku teruskan dayungan, kini makin rancak. Ku lajukan sedikit. Jeritannya
makin kuat. Aku dayung lagi sampai terangkat-angkat punggung menahan
asakan dan tusukan kote aku dalam lurah muda itu.

Kadang-kala aku berdayung laju, kemudian slow balik, kadang-kala aku
hentak dengan kuat ke pangkal, dan serentak dengan itu jeritan Farah
begitu kuat menerima asakan itu. Aku first time buat ni, dia pun first
time. Aku dapat rasakan Farah dah beberapa kali klimaks, habis basah
batangku.

Aku dayung, laju, laju, laju dan terasa di hujung kemaluanku seperti
gunung berapi yang nak memuntahkan larvanya, dan….. terpancutlah air
maniku atas perutnya.

Farah terkapar keletihan, kulihat cipapnya terkemut-kemut akibat terjahan
bertalu-talu dariku.

“Ahhhh…hhhhh…..” aku lepaskan segalanya.

“Mmmm…ahhh…aaahhh….” suara Farah kedengaran manja sambil merenung ke
dalam mataku.

Kemudian, dia memegang air mani ku.

“Itulah air mani” kataku. “Try le kalau nak rasa”

Farah mengambil air mani itu, diciumnya. “Bau tak sedap” katanya.

“Bau memang tak sedap, tapi rasanya lain” balasku.

Kemudian Farah mencium lagi, perlahan-lahan dikeluarkan lidahnya lalu
menghulurkan ke tapak tangannya yang ada air mani aku. Dijilatnya sedikit.
Diam. Dijilatnya lagi sedikit, lagi dan terus menjilat dengan lahapnay ke
seluruh tapak tangannya hingga kering air mani aku.

“Sedap?”

“Sedap” katanya sambil kelihatan meleleh keluar air mani dari dalam
mulutnya. “Kenapa tak pancut dalam mulut”

“Nak ke?”

“Nak”

“Kalau nak, kita kena buat lagi. Nak ke?”

Farah menganagguk. Kote aku kembali menegang. Tubuhnya ku tindih lagi, Aku
memasukkan koteku dalam cipapnya. Kali ini mudah sedikit, sebab aku dah
buka ruang. Aku dayung dengan laju. Agak lama selepas tu, aku berhenti dan
cabut koteku.

“Kenapa?” dia tanya bila melihat aku berdiri.

“Farah hisap kote cikgu sampai keluar mani.” pintaku. “Lepas tu cikgu
terus pancut dalam mulut Farah”

Farah tak menjawab, dia bangun lalu meyambar kote aku dengan rakusnya.
Dihisapnya kote aku yang lembab dengan air cipapnya itu dengan laju.

“Laju lagi” pinta ku.

Aku membiarkan sehingga terasa hendak keluar, kemudian…

“OK dah nak keluar, sedia” kata ku.

Maka, terpancutlah air maniku kali kedua. Penuh mulut Farah dengan air
maniku, sehingga melimpah meleleh keluar. Muka macam nak muntah, tapi
lekas-lekas dia telan air maniku, Dia menjilat-jilat sisa air mani di
kemaluanku Mulutnya basah dengan air maniku. Dia menjilat sampai kering,
kemudia duduk tersandar di sofa keletihan. Aku pun duduk di sebelahnya,
sambil mengusap-usap rambut dan tetetknya.

“Best?”

“Best sangat” jawabnya.

“Nak lagi?” tanyaku.
Nak……,,
Ky…farah gi basuh dulu…pas cikgu ajar satu lagi cara farah pasti suka….
Haaa……ade lagi ke cikgu…?? cam terkejut…dan jalan terus gi basuh.

Aku terus lap je kote aku tu,,,aku ingat nak balun jubuq dia laq pas ni……..
Farah datang dan bejalan kengkang sikit……aku senyum je …haaa nak rasa sangat.
Farah terus duduk atas paha aku,,,mengangkang mengadap aku…..kami bercium lagi,,,
Dah pandai dah ….tetek aku di hisap nya….geli terasa ..dan kote aku pun keras..

farah terus mengesek cipapnya pada kote aku,,,dan aku terasa air farah dah keluar dah…
Aku tanya farah ….ade baby lotion tak…?
Adee….nak buat ape..? tanya farah……….dia bangun gi ambik
nah……” sambil hulur kat aku…

Farah tido atas sofa ni……dan hisap kote cikgu…
sambil dengan rakus menghisap……aku menjilat cipap dia
jari hantu aku jolok lubang jubuq dia…..terkemut2 dia ,aku tarik kaki nya dan lipat
di sebelah kaki ku…dengan begitu paha nya terbuka habis….aku pon tuangkan baby lotion
kat cipap dan meleh ke jubuq nya..
aku jolok mula satu pas tu dua pas tu tiga ….apalagi dia mengelupur sakit dan sedap

Nafas farah dah macam lembu kena sembelh….dan….
Cikguuuuu…..cepat ttttt……….
Aku bangunkan farah dan suruh dia menungin kat tepi sofa…dia mengikut je…..

mula aku tenyeh kote aku kat cipap……dan tekan….
BBeeerrrruuuuuu…..pppp…..” sampai habis masuk,aku terasa menyentuh sesuatu dlm cipap farah…
AAaaaaaaa………….”tejerit dan terangkat kepala farah menahan senak.sambil menjoloq jobuq aku
aku tuangkan baby lotion tu dalam jubuq farah
pelan….. pelan cikguuuuuu…..” dengan suara yg ter sekat2
aku balun dekat 15 minit cam tu …farah meronta2 dan aku dah tak tahu bahasa apa yg dia cakap…

PAs tu aku bisik kat farah..
Ini pelajaran ter baru ….,farah kena tahan sikit….
ky….cikgu….”
Aku cabut kote aku dan letak kat lubang juboq farah….dengan bantuan minyak …
aku menekan pelan2….baru masuk kepala saja farah ..pon mengerang
“Aaaa………..sakit cikgu……”
aku cabut balik dan picit lotion tu terus dlm lubang juboq farah sampai habis bagi licin…
aku main2 keluar masuk tapi kepala saja dengan cepat …….farah mengerang lagi..
“sedapppp… cikgu…sedap cikgu……masuk habis….cikgu…”

Sambil tangan kiri memegang bahu kana faarah…kanan memegang kote aku menelan dengan rakus
dan ganas…….dan pelicin yg banyak…….
“bbeeruuupppppppppppp……..” farah selop sejenak….aku tekan sampai rapat …
“AAAAAAAAAaaaaaaa…………..farah nagis menahan sakit….dan menampar paha aku..
”sory …sayang terlajak tadi …licin sangat….” aku berhenti dan biar kote di dalm bagi dia
hilang sakit …..
” cam ne ….dah ky….tak nak cikgu cabut je….” aku saja mengacah,dan tarik keluar setengah
”Ooopp…” aku relex semula.
”cikgu tekan pelan2….sedap laq rasa ye… tapi lain sikit dari cipap….”
”memang pon….sekarag dua2 leh main….”sambil menghayun pelan2 ..pas tu laju sikit.
farah mengemut2 itu yg aku suka…memang sedap barang budak farah ni .aku cabut dan
sumbat dlm cipap dia laq berganti 2,jap atas jap bawah sambil tangan dok main tetek dan
biji kelentik.

Farah meraung kenikmatan dan dah 4kali dia khalimat dan aku pon dah rasa nak terpancut
”Farah cikgu pancut kat dlm yeeeeeeee……….AAaaaaaaa……………………” lepas dlm le ….
bila aku nak cabut kote aku …jeee
”nanti cikgu……”terketar2 suara farah menahan aku…
”nape farah….” tanya aku ,kote aku tengah tegang lagi…..
”jng cabut ….kita kebilik air dulu..” aku mengikut jeeeee…sambil memusingkan badan
farah mengadap kearah aku…dlm keadaan mendukung aku bawa farah kebilik air.
SAmbil berjalan tu aku menghisap tetek dia dan menghenjut lagi….,
”sedap juga cam ni ye…farah..” farah pon membantu mengenjut
sampai kat bilik air ….

”cikgu….farah rasa cam nak terberak la….tu yg farah ajak cikgu ke sni …nanti susah kite..”
”HAaaa….!!! ” aku terkejut…
Aku mengubah posing dan farah menungin semula..
” ky ..farah kemut kuat2 cikgu cabut kote cikgu cepat2 leh….” farah mengangguk je
” 1 2 3…” aku cabut…….
”peelOOooop……” bunyi bila tercabut je kote aku dan terkejut aku bila di turuti dgn taik farah
dan lotion bersembuk2 keluar…..,jadi lucu laq dan kami ketawa sama2 lepas mandi…..

”farah nak lagi ke….”
Masa mandi tu aku balun lagi tapi kali ni dua-dua lubang aku jolok,
aku tembak dlm cipap farah terasa kemutan dia.lepas tu atanya lagi nak ke seraund lagi ….

“Letih la cikgu, lain kalilah,” jawabnya lemah. Ini bermakna aku akan
dapat main dengan dia lagi.

“Rasa macam mana sekarang?” soalku lagi.

“Rasa macam ada lagi kote cikgu dalam ni?” jawabnya sambil menudin kearah
cipap dan juboqnya yang masih basah itu. “Tadi kita bersetubuhkan ye cikgu?”

A..aaa. Cikgu pun first time. Best betulkan”

Farah mengangguk sambil tersenyum.

“Farah” sapaku. “Farah jangan bagitau sapa-sapa pun ye”

“Janji” jawabnya.

“Lagi satu, Farah jangan buat ni dengan orang lain.OK.”

“Apasal”

“Takut Farah mengandung nanti, diorang tak tahu caranya, dengan boyfriend
pun jangan tau”

“Saya mana ada boyfriend cikgu”

“Tak kisah le, tapi janji jangan buat ni dengan orang lain sehinggalah
Farah kahwin”

“OK janji”

“Kalau Farah nak lagi, Farah bagitau cikgu, cikg boleh bagi.”

“Walaupun saya sekolah menengah”

“Ye, walaupun Farah dan sekolah lain.OK”

“OK” jawabnya melegakan aku. Aku bimbang juga jika dia jadi bohsia nanti.
Kalau dah janji macam ni, alamatnya aku sorang aje le yang pakai dia.

“Aku pun memeluk Farah, mengucup mulutnya dengan mesra. Selepas aku aku
suruh dia bersihakan cipap dia dan pakai baju semula. Aku turut
menyarungkan pakaian ku, dan terus mengelap sisa air mani di soafa dan
carpet.

Kami pun masuk bilik bacaan, tak lama kemudian, kedengaran enjin kereta
ibu bapa Farah. Aku pun stop. Sebelum keluar, aku cium mulutnya sekali
lagi. Lepas tu aku pun balik.

Selesai sudah tanggungjawabku sebagai seorang guru menjawab setiap
kemusykilan dan menyelesaikan masalah muridnya. Jauh di sudut hatiku, aku
bangga sebab dapat daging muda, masih dara, yang boleh aku pakai lagi
sehinggalah masa memisahkan kami.

Peristiwa itu membuatkan hubungan kami bertambah intim, aku ke rumahnya
dua kali seminggu, satu kali aku peruntukan untuk melayan seks dengannya.
Seminggu sekali kami pasti melakuknnya, kecualilah dia datang bulan. Kami
kini tidak lagi bermain di sofa, tetapi di atas katil biliknya,
kadang-kala bilik ibu bapanya, kadang-kala dalam bilik air.

Aku pelbagaikan teknik asmara ini. Farah pula kelihatan semakin matang dan
turut memberikan kerjasama sewaktu belayar. Aku juga bekalkan buku-buku
berkaitan seks padanya supaya mudah kami bekerja.

Aku dan Farah kini dan seperti pasangan kekasih. Seminggu tak berjumpa,
kami rindu. Hingga kini perhubungan ranjang kami tidak diketahui sesiapa.
Dia juga tidak menyerahkan kemaluannya kepada orang lain, dia masih lagi
tidak mempunyai boyfriend.

Kini Farah dah tingkatan 2, wajahnya semakin jelita, tbuhnya semakin
menggiurkan, teteknya dah besar dan cipapnya pula dan ditumbuhi bulu. Dia
menjadi kegilaan pelajar lelaki di sekolahnua, tapi dia tak layan, dia
masih setia denganku. Kadang-kala kami keluar bersama tanpa pengetahuan
ibu bapanya.

Berbekal keputusan cemerlang UPSR, dia boleh memasuki mana-mana sekolah
berasrama, tetapi dia menolak. Farah tak mahu berpisah dengan aku, atau
dengan batang aku. Aku tidak melarangnya pergi ke sekolah asrama dan tidak
melarangnya untuk mempunyai boyfriend, ini adalah kemahuannya sendiri.

Kami masih berhubungan dan berasmara, aku akan ke rumahnnya apabila ibu
dan bapanya keluar. Pernah sekali ibu bapa balik kampung tiga hari, Farah
menghubungi aku supaya bermalam di rumahnya. Selama dua malam, kami bebas
melakukan apa sahaja. Kami tidur bersama dalam keadaan telanjang dan
melakukan seks berpuluh kali. Dua malam itulah yang paling kami ingati.
Kami tinggal dan tidur seperti suami isteri.

Walau bagaimanapun, aku menasihati Farah agar tumpukan pelajaran, aku mahu
dia berjaya…..

FARAH, AKU MERINDUIMU……

jebat

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

canlı bahis canlı bahis bahis siteleri güvenilir bahis bahis siteleri bahis siteleri new jersey betting porno izle bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort webmaster forum eskisehir escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort adapazarı escort sakarya escort sakarya escort bayan