karım kendisini aldatmamı kabul etti

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Ben Mehmet. Ankara’da oturuyorum. 7 yıllık evliyim. Karım seksten hiç
hoşlanmaz sürekli acıdığını söyleyip kaçmak ister. Bir gün yine yatakta
çok acıyor artık yeter demeye başlayınca sinirlenip ne yani gidip
başkalarını mı sikiyim dedim. Hiçbir şey söylemedi. Bir kaç gün sonra
bana bu söylediğimi hatırlattı. Bende çok sinirlendiğim için söyledim
dedim. Bana haklısın seninde ihtiyaçların var git başkalarıyla yap ama
hiç kimse bilmesin dedi. Önce inanamadım, ama sonra ciddi olduğunu
anladım. Hemen araştırmalara başladım. İşyerinde bir kız vardı. İsmi
Burcu. Sürekli evde kaldım bana birini bul falan gibi şeyler söylerdi.
Yüzü çok güzel olmasa da vücudunda iş vardı. Tam benim sevdiğim gibi
yuvarlak ve büyük memeleri vardı ve hafif balıketiydi. Burcu ile yine
ona koca bulmak konularından konuşurken sen bakire misin bakayım dedim.
Çok şaşırdı. Yani kocaeli escort ona göre birilerini bakacağımı söyledim. Bakire
olmadığını o güne kadar 2 kişiyle birlikte olduğunu söyledi. Tamam, o
zaman seni hasanla tanıştırayım bakire olsaydın emre ile tanıştırırdım
dedim. Heyecanlandı. Ben sana haber veririm dedim. Eve gidince karıma
sen yarın annenlerde kal dedim. Sebebini sormadı tamam dedi. Burcuya
telefon açtım. Yarın seni hasanla tanıştıracağım dedim. Ertesi gün mesai
sonrası Burcu ile işyerinden çıktık bizim eve doğru çıktık. Burcu
nereye gidiyoruz dediğinde önce eve uğramam lazım sonra hasanla
buluşacağız dedim. O hasan hakkında bir sürü soru soruyor, ben ise işin
büyüsü kaçar benim anlatmamla olmaz kendin tanı diyerek geçiştirdim. Eve
geldik içeri davet ettiğimde çekinmeden içeri girdi. İçeri girince
karın nerde diye sordu. Bende bilmiyorum buralardadır gebze escort sen salonda otur
ben geliyorum dedim. İki bira kapıp geldim. Ben içki içmem dedi ben de
içmem ama rahatlarız dedim. Şişelerden birini aldı içmeye başladı. Ben
tamam da sen niye rahatlayacaksın ki dedi. Kızım sen salak mısın seni
sikmek için buraya getirdim dedim. Kalkmak istedi. Yakaladım. Memelerini
okşamaya ve öpmeye başladım. Kurtulmak ister gibi bir hali de yoktu.
Kendini hemen teslim etti. İçeri yatak odasına götürdüm. Yarağımı
çıkartıp bak bu hasan kalın hasan dedim. 18 cm uzunluğunda hasanı ağzına
alması söyledi. Hayır iğrenç falan derken ben zorla soktum. 69
pozisyonuna geçtim. Ben de onu yalamaya başladım. Sonra domalttım
arkasına geçip amına sokmaya çalıştım. Ama beceremedim :)) girmedi bir
türlü. Sırtüstü yatırdım. Hart diye amına soktum. Sokmamla birlikte
içine darıca escort boşaldım. Gülmeye başladı senin hasan erkenciymiş dedi. Çok
bozuldum. Amından çıkartıp tekrar kaldır diye ağzına uzattım. Önce yine
itiraz etti. Sonra spermleri ıslak mendille kendisi temizledi ve emerek
hasanı tekrar uyandırdı. Onu üste çıkarttım. Yarağı içine alarak
yaklaşık 15 dakika oturup kalktı. Sonra domalttım ve amına soktum.
Sende gelişme görüyorum dedi. bir süre sonra yeter artık çok acıyor
demeye başladı. Ulan dedim benim yarakta mı bir problem var problemli
karılar mı beni buluyor diye karımla olan konuşmalarımı ona anlattım. Bu
sırada yarağım amında idi arasıra giriş çıkış yapıyordum. Şimdi
düşününce komik bir durummuş. Neyse içine boşaldım. Bana bi dahaki sefer
prezervatif kullanalım dedi. Tekrar ister misin dedim. Herhalde yani
böyle sikiciyi buldum daha ne isterim dedi. Artık ben Burcu, hasan ve
sena artık sürekli karım annesine gidince sikişiyoruz. sadece götten
siktirmiyor götünü kocasına saklıyormuş. nasıl mantıksa anlamadım bir
gün sikecem o götü de

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

maltepe escort ankara escort diyarbakır escort rize escort urfa escort yalova escort antep escort hatay escort haymana escort ağrı escort giresun escort batman escort tekirdağ escort diyarbakır escort edirne escort aydın escort afyon escort
canlı bahis canlı bahis bahis siteleri güvenilir bahis bahis siteleri bahis siteleri porno izle bursa escort bursa escort bursa escort escort izmir sakarya escort sakarya escort porno izle ısparta escort karabük escort karaman escort karşıyaka escort kaş escort kastamonu escort kayseri escort kırıkkale escort kırklareli escort kırşehir escort webmaster forum gümüşhane escort sakarya travesti